فطرس

اعوذ بالله من نفسی

فطرس

اعوذ بالله من نفسی

چه انتظار عجیبی

به نام حضرت دوست


   عرض سلام و ادب و احترام 

 


   چه انتظار عجیبی! چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی!

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت!
چه کودکانه سپردم دلم به قصه قسمت!

چه بی خیال نشستم، نه کوششی نه وفایی!
فقط نشسته و گفتم: «خدا کند که بیایی!» 

شاد باشید و شادی آفرین
یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
* یاس سفید* پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

سلام بر پرنسس بزرگوار

خوبی عزیزم ؟!
میدونی یاس سفید ٬ گاهی اوقات آدم به جایی سر میزنه که به نظرش ناآشناست .. غافل از اینکه در دل اون یک آشنای قدیمی خونه کرده !

از اینکه بدون اطلاع من پیدام کردی ٬ خیلی خوشحالم .. امیدوارم که باز هم بهم سر بزنی .
یا حق

* یاس سفید* جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام
شمارو یادم نمیاد ولی حتما باید یکی از بهترین دوستام باشید

ممنونم که تنهام نذاشتی


منتظر قدمهای پاکت هستم

تونستی حتما یه کمکی به این خانم بکن

ممنونم

سلام
پرنسس عزیز ٬ هر چند فکر نکنم اون قدر لیاقت داشته باشم که بتونم در زمره بهترین دوستانت جای بگیرم ... اما امید خودم هم همین بوده و هست !

خواهش میکنم .. این کمترین کاریست که میشه برای یک دوست قدیمی کرد .

اگه توفیقی باشه ٬ مشتاقانه در خدمتم .

حتما ...

خواهش میکنم ..
یا حق

دختر خاله چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام ...
شعرت خیلی قشنگ بود ...دقیقا همه به انتظار عادت کردیم ...حتی بعضی تو مایه های انکارم رفتن...همونا که از همه منتظرتر بودن..همونا که ادعاشون...همه رو میکشت...
نمیخوام جز منکرا باشم اما دوست دارم که نشونی بهم نشون بده...هر چند که نشون میدن ما معمولا کوریم...من خودمو میگم....
شاید این جمعه بیاید شاید
پرده از رخ بگشاید شاید

سلام ..
خواهش میشود .. دست شاعرش درد نکنه !
به نکته خوبی اشاره کردی .. انتظار از روی عادت هیچ فرقی با انکار پنهانی نداره . کسی که برای رسیدن به هدفش تلاش نمیکنه ٬ با کسی که به اون هدف اعتقاد نداره ٬ هیچ فرقی نخواهند داشت !

این تنها خواسته تو نیست .. حافظ هم میگه : «بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم / یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت»
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد