فطرس

اعوذ بالله من نفسی

فطرس

اعوذ بالله من نفسی

سر آغازی دیگر ...

به نام حضرت دوست


   عرض سلام و ادب و احترام 

 

   دوست داشتم که این سرآغازم رو از خونه خودمون و با کامپیوتر خودم آغاز کنم اما ... نمیدونم چه حکمتی بود که چند روز پیش زد و پاور کیس سوخت و ... بگذریم ! 

  

   دوست دارم که این بار با تمام انرژی شروع کنم و تمام اتفاقات ریز و درشت دوران خدمتم رو ثبت کنم .. متاسفانه در حال حاضر شرایط توضیح دادن ندارم .. در اسرع وقت در خدمت هستیم . 

   فعلا تبریک ویژه من رو به مناسبت این عید بزرگ که برای تمام مسلمین به خصوص ما ساکنان شهر ضریح قلب های عاشق رنگ و بوی دیگری داره ٬ بپذیرید تا به زودی که سیستم رو به راه شد ٬ مفصل خدمت برسیم .. 

 

السلام علیک یا علی بن موسى الرضا 

 

شاد باشید و شادی آفرین 

یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر خاله شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآ کجا بودی شما تا حالا؟

دختر خاله شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

عید شمام مبارک.....

دختر خاله شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

راستی سلام ستوان....خوبی؟

[ بدون نام ] شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

خیلی انرژیتونو مصرف میکنید....!خسته نباشید!

دختر خاله سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام ...ستوان به این خالی بندی نوبره!
دیگه واسه چی لاف انرژی میزنی؟نه جدی!
کسی بهت سپرده که ....؟!
آپ کن ...باز شروع کنم؟!میخوای حالتو بگیرم....!؟اگه میخوای اعلام کن...!
در هر صورت زیاد فرصت نداری....دست بگردون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد